Pytania i odpowiedzi

Dla kogo przeznaczona jest Platforma Targowa?

Platforma Targowa Rekman dedykowana jest wszystkim firmom zainteresowanym kupnem zabawek na fakturę VAT i nawiązaniem szerszej relacji z hurtownią Rekman.

Pod pojęciem "firma" można rozumieć: sklepy posiadające w swoim portfolio zabawki, przedszkola, szkoły, fundacje, firmy chcące skorzystać z atrakcyjnej oferty przy przygotowywaniu paczek świątecznych dla pracowników itp.

 

Dlaczego muszę zarejestrować firmę na Platformie Targowej?

Dokonanie rejestracji na Platformie Targowej jest konieczne, abyśmy łatwo mogli zidentyfikować Twoje rezerwacje i zarządzać nimi. Dzięki temu możliwe jest łączenie koszyków w taki sposób, abyś nie musiał ponosić kosztów transportu.

 

Dlaczego muszę być zarejestrowany w firmie Rekman Sp. z o.o. ?

Platforma Targowa służy jedynie do rezerwacji towaru, który możemy mieć w swojej ofercie. Aby dokonać faktycznego zakupu i otrzymać towar, konieczne jest posiadanie konta klienta w firmie Rekman Sp. z o.o.  Transakcja dokonywana jest na warunkach opisanych w umowie dealerskiej zgodnie z regulaminem umieszczonym na https://online.rekman.com.pl

 

Nie posiadam konta klienta w firmie Rekman Sp. z o.o. Gdzie mogę się zarejestrować?

Procesu rejestracji w hurtowni Rekman Sp. z o.o. można dokonać pod linkiem https://online.rekman.com.pl/pl/register

 

Nie jestem pewien, czy mam konto klienta w Rekman Sp z o.o. Jak to sprawdzić?

Jeśli nie jesteś pewien czy posiadasz konto klienta w naszej hurtowni możesz to sprawdzić dzwoniąc na numer 71/39 37 818 lub pisząc na adres email: targi@rekman.com.pl . W zapytaniu podaj NIP swojej firmy.

 

Posiadam konto klienta w firmie Rekman sp. z o.o. Czy muszę również rejestrować się na platformie Targowej?

Tak. Jeżeli posiadasz konto klienta w Rekman Sp. z o.o. – dokonaj jedynie jednorazowej rejestracji na Platformie Targowej dodając do formularza swój numer klienta w Rekman Sp z o.o. Dzięki temu łatwo będziemy mogli zidentyfikować Twoje rezerwacje i zarządzać nimi, a Twoja rezerwacja trafi bezpośrednio do Twojego opiekuna handlowego.

 

Co daje mi rezerwacja towaru na Platformie Targowej Rekman?

Rezerwacja towaru na Platformie Targowej Rekman upoważnia klienta Rekman Sp. z o.o. do zakupu zarezerwowanego towaru na Warunkach Targowych, o ile jest on dostępny w wystarczającej ilości w magazynie Rekman lub w magazynie wybranego dostawcy w okresie od 1.03 - 30.04.2020 r.

 

Dlaczego powinienem zakładać oddzielny koszyk dla każdego barndu?

Tak jak w przypadku targów stacjonarnych każdy z naszych dostawców przygotował specjalną ofertę targową dotyczącą poszczególnych marek produktów. Składanie oddzielnych zamówień na każdy brand umożliwi Ci skorzystanie ze wszystkich promocji dostawcy i skalkulowanie jaka będzie faktycznie wartość towaru na fakturze. Nam pozwoli administrować we właściwy sposób Twoimi zamówieniami aby uniknąć pomyłek przy fakturowaniu.

 

Dlaczego powinienem uważnie czytać informacje w nagłówku każdej kategorii / podkategorii?

W opisach kategorii/podkategorii zawarliśmy cenne informacje dotyczące promocji, oraz wskazówki co zrobić przed zamknięciem koszyka zawierającego produkty danej marki, aby w pełni skorzystać ze wszystkich promocji przygotowanych przez dostawcę.

 

Jak korzystać z kodów rabatowych?

1. przygotuj w koszyku zamówienie na wybraną kategorię produktów

2. Sprawdź informację w nagłówku po wejściu w wybrana kategorię, jeśli podlega ona rabatowaniu opis powinien doprowadzić Cię do listy kodów rabatowych.

3. Wybierz kod rabatowy, który Ciebie dotyczy i zapamiętaj go.

4. Przed zamknięciem koszyka wybierz opcję "MAM KUPON RABATOWY" i wpisz wybrany kod.

5. Wybrany rabat zostanie naliczony do produktów w koszyku z wyłączeniem produktów będących w wyprzedaży.

 

Jakie są rodzaje kodów rabatowych?

Przygotowaliśmy dwa typy kodów rabatowych:

Kody podstawowe - określające rabat klienta w Rekmanie - ceny większości produktów na platformie targowej to ceny wyjściowe zawierające warunki targowe. Aby w pełni skorzystać z promocji przygotowanych na te edycje targów i poznać właściwa cenę zakupu, klient powinien przed zamknięciem zamówienia wpisać kod rabatowy określający jego rabat klienta w Rekmanie na dany brand. Listę kodów podstawowych możesz sprawdzić tutaj.

Kody specjalne - wskazane w nagłówku brandu i wymagające spełnienia określonego warunku - np wartość zamówienia, ilość indeksów w koszyku. W tym wypadku cena produktów została skalkulowana tak, że zawiera w sobie wszelkie możliwe rabaty targowe. Jednak po spełnieniu opisanych w nagłówku warunków klient może skorzystać z dodatkowego rabatu po wpisaniu wskazanego kodu.

 

Jak mogę sprawdzić swój rabat w Rekmanie?

Swój rabat w Rekmanie na dany brand możesz sprawdzić logując się na swoim koncie na platformie B2B https://online.rekman.com.pl , lub pytając swojego opiekuna handlowego.

 

Dostawy bezpośrednie

Wielu dostawców oferuje możliwość zrealizowania dostawy bezpośrednio z magazynu dostawcy. Informacje o wymaganym minimum logistycznym i ewentualnych benefitach znajdziesz w opisie kategorii. Aby poinformować nas, że preferujesz dostawę bezpośrednią, dodaj komentarz w uwagach do zamówienia. Ewentualne dodatkowe rabaty za wybór takiego wariantu zostaną naliczone w momencie wystawienia faktury spełniającej wymogi dostawy bezpośredniej.

 

Kiedy otrzymam zarezerwowany towar?

Towar zostanie wysłany do klienta po uprzednim zweryfikowaniu, czy składający rezerwację jest uprawniony do dokonania zakupu (posiada konto klienta w Rekman Sp.z o.o. ma podpisaną umowa dealerską). W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia złożenia rezerwacji przez klienta powinien nastąpić kontakt ze strony Działu Handlowego. Handlowiec powinien powiadomić co jest dostępne oraz ustalić z klientem indywidualny harmonogram dostaw.

 

Czy otrzymam cały towar, który zarezerwowałam/em?

Poziom realizacji rezerwacji jest uzależniony od dostępności towaru u Dostawców. Dział Handlowy Rekman dołoży wszelkich starań, aby realizacja rezerwacji była na jak najwyższym poziomie jednak zastrzega sobie prawo do niepełnej realizacji, wynikającej z przyczyn niezależnych od Rekman.

 

Chcę skorzystać z wydłużonego terminu płatności. Co mam zrobić?

Aby skorzystać z wydłużonego terminu płatności, należy upewnić się, czy masz wystarczający limit kupiecki na naszym koncie klienta w firmie Rekman Sp z o.o.

O przyznanie/zwiększenie limitu kupieckiego może wnioskować każda firma posiadająca konto klienta w Rekman Sp. z o.o., która ma podpisaną Umowa dealerska oraz Oświadczenie do limitu kredytowego. Wszelkie dokumenty są do pobrania z panelu klienta na https://online.rekman.com.pl/pl/documents .

Nowi klienci  dokonują płatności przedpłatą na konto. Po opłaceniu trzech faktur o łącznej wartości 5000 zł brutto (przy czym żadna z faktur nie może być niższa niż 250 zł brutto), klient może skorzystać z odroczonego terminu płatności, po uprzedniej weryfikacji dokumentów finansowych przez Dział Należności.

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium